آخرین خبر/ تمامی ما در طول روز ده‌ها و حتی شاید صدها بار دستگاه خود را چک می‌کنیم و می توان گفت بیشترین زمان را در طول روز به مدیریت این دیوایس های هوشمند می پردازیم. چک کردن مداوم بالطبع موجب استفاده بسیار زیاد از دکمه‌ها می‌شود به گونه‌ای که مشاهده شده حتی در برخی از اسمارتفون ها پس از چند ماه فعالیت دکمه پاور بر اثر روشن و خاموش کردن صفحه نمایش خراب می‌شود و برای درست کردن آن باید هزینه زیادی را متحمل شویم که در برخی از اوقات نیز همانند روز اول نمی‌شود! راه‌های مختلفی برای خاموش کردن صفحه‌ نمایش بدون فشردن دکمه فیزیکی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از حسگر مجاورت می باشد. اما باید بدانید که به دلیل فعال بودن مداوم این حسگر صفحه گوشی موبایل باتری زیادی را مصرف می کند!

Screen Off اپلیکیشن ساده و در عین حال کاربردی برای خاموش کردن صفحه نمایش می باشد که توسط emveeha برای اندروید منتشر شده است. این نرم افزار به کاربران خود اجازه می‌دهد تا تنها با دو بار لمس اسکرین، صفحه نمایش خاموش شده و با استفاده از این ابزار علاوه بر صرفه جویی در مصرف باتری از خراب شدن دکمه پاور نیز جلوگیری نمایند. علاوه بر دوبار صربه زدن بر روی صفحه نمایش امکان دوبار لمس گزینه هوم نیز در نوار ناوبری امکان خاموش سازی را فراهم می کند. این برنامه پر کاربرد را از دست نداده و برای دریافت آن با ما همراه باشید.

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاتر
حجم: 3 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم