آخرین خبر/ Decor Life – Home Design Game – زندگی یک طراح دکور یک بازی خوش ساخت و دوست داشتنی دیگر از استودیوی محبوب و خلاق SayGames در سبک بازی های مدیریتی و شبیه سازی است. این بازی مثل تمام دیگر بازی های عرضه شده توسط این استودیوی قبرسی به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت درون برنامه ای عرضه شده است. Decor Life – Home Design Game اگرچه در ظاهر یک بازی جدید و متفاوت به نظر نمی رسد اما شاید بهتر باشد زود قضاوت نکنید. این بازی در نگاه اول شاید تفاوت خاصی با بازی های دیگری در این زمینه نداشته باشید اما سازنده بازی سعی کرده تا این عنوان را یک بازی جذاب و تکامل یافته تر تبدیل کند. 

Decor Life – Home Design Game همانطور که از نامیش پیداست یک بازی طراحی و دکور است که با المان های متنوعی از بازی های پازلی و مدیریتی ترکیب شده است. معمولاً در این نوع از بازی ها با دو بخش کلی سر و کار داریم. بخش اول بخشی به منظور کسب امتیاز یا پول و بخش دوم بخش طراحی دکور و انتخاب طرح ها و … است. در حالی که تقریباً همه بازی های مشابه دیکر در این زمینه برای بخش اول از بازی های جورچین و پازلی ساده استفاده کرده اند، بازی Decor Life – Home Design Game ایده ای بسیار جالب و خلاقانه معرفی کرده تا این بار یک بازی متفاوت تر را تجربه کنیم. برای بخش امتیازها شما به جای حل پازل ها باید به صورت دستی قسمت های مختلف یک خانه را تمیز کرده و وسایل اضافی را جمع آوری کرده و داخل یک کارتون قرار دهید. همچنین باید گفت که بازی Decor Life – Home Design Game یک داستان جالب و ساده دارد که در آن شما در نقش دختری جوان هستید که تصمیم دارد یک خانه قدیمی و تقریباً متروکه را به یک خانه زیبا، جذاب و باشکوه تبدیل کند. او یک طراح دکوراسیون است و شما باید در این مسیر به او کمک کنید تا تمام قسمت های این خانه را به بهترین شکل ممکن بازسازی کند. طراحی های کارتونی اما گرافیکی بازی بسیار جذاب و چشم نواز هستند. از جمله مهم ترین مزایای این بازی که به طور کامل آن را از دیگر بازی های هم رده متمایز کرده قابلیت طراحی دکور منحصر به فرد است. شما در این بازی این امکان را دارید تا تک تک وسایل را در نقطه مشخصی که خودتان می خواهید قرار بدهید و به همین ترتیب وسایل را بچینید. این مسئله سبب شده تا بازیکنان بتوانند به بهترین شکل ممکن ذوق و خلاقیت خود را در یک طراحی دکور شبیه سازی کنند و به نوعی تمرین کنند.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 7.0 و بالاتر
حجم: 147 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم