آخرین خبر/ Mini Survival: Zombie Fight – بقای کوچولوها: مبارزه با زامبی‌ها یک بازی اکشن و بقا با ساخت و گیم پلی عالی از BitStrong Games است. تجربه عناوین بقا همیشه لذت بخش بوده و ساعات خوشی را برای پلیرهای خود فراهم می کند، اما موضوعی که باعث شده این سبک از بازی های موبایلی مدتی محبوبیت خود را از دست بدهد، پیچیدگی‌های گیم پلی آن می باشد. وجود مجموعه ای از آیتم های گوناگون و قوانین مختلف همیشه باعث جذب پلیرها نخواهد شد و بلکه گاها تجربه عناوین بقا را به کام آنها تلخ می کند. خوشبختانه ما در سیستم عامل اندروید شاهد بازی های بقا محور مختلفی هستیم؛ عناوینی که حتی می توان محبوبیت آنها را نسبت به سایر سیستم عامل ها بیشتر دانست. بازی Mini Survival: Zombie Fight از آن دسته عناوینی است که با داشتن المان های متنوع و یک گرافیک فانتزی حس و حال یک بازی بقای منحصر به فرد را به ما القاء می کند. داستان بازی مینی زامبی از آن جایی آغاز می شود که شما یک روز همانند روزهای دیگر خود را برای یک روز پر از کار و فعالیت آماده می کنید، اما شیوع یک ویروس خاص که همه مردم را به زامبی تبدیل می کند، همه چیز را تغییر داده و دنیا را رو به نابودی می کشاند. شهرهای شلوغ کم کم خالی از سکنه شده و زمین به یک جهان آخر و الزمانی تبدیل می شود. با این وجود شما و تعداد محدودی از افراد در بازی Mini Survival: Zombie Fight زنده می مانید و باید برای زنده ماندن نهایت تلاش خود را به کار بگیرید.

زنده ماندن در جهان آخر الزمانی Mini Survival: Zombie Fight کار دشواری است و شما برای بقا خود نیازمند منابع مختلفی هستید. بنابراین بهتر است که دست به کار شوید و در ابتدا شروع به ساخت یک پناهگاه کنید. برخلاف سایر عناوین بقا موجود، پلیرها در این پناهگاه می توانند میزبان سایر بازماندگان باشند و به مرور زمان منطقه تحت کنترل خود را گسترش دهند. برای ادامه زندگی نیاز است که شروع به ساخت و ساز کرده و یا حتی سبزیجات مختلف را بکارید. هر یک از بازماندگان در بازی Mini Survival: Zombie Fight دارای توانایی‌های خاص خود هستند و تاثیر مستقیمی بر گیم پلی بازی می گذارند. متناسب با تخصص بازماندگان موجود در پناهگاه، از آنها نهایت بهره را ببرید و یک زندگی راحت تر را برای خود و سایر بازماندگان به وجود آورید. در این عنوان اکشن و بقا؛ 4 منطقه ناشناخته وجود دارد که برای گسترش پایگاه های تان باید آنها را کشف کنید. در هر صورت در مسیر کشف این پایگاه ها خطراتی شما را تهدید می کنند و به طور مستمر با چالش هایی رو به رو می شوید که برخی از آنها بسیار طاقت فرسا هستند. در بازی Mini Survival: Zombie Fight شب ها بسیار مهم هستند. با فرا رسیدن شب، زامبی ها شروع به حمله به پایگاه های شما می کنند و باید بتوانید در مقابل آنها مقاومت نمایید. برای محافظت از پایگاه تان مجموعه ای از سازه های محافظتی را ایجاد کنید. با این وجود ساختمان های ساخته شده برای ایستادگی در مقابل زامبی ها کافی نیستند و باید بتوانید خود و سایر بازماندگان نیز دست به کار شوید. در این شرایط مجموع هایی از انواع سلاح های گوناگون در اختیارتان قرار داده می شود که هر یک از آنها به گونه ای آسیبی جدی به زامبی ها وارد می کنند. بیش از 80 نوع زامبی گوناگون در بازی Mini Survival: Zombie Fight وجود دارد که هر یک از آنها به نوعی تلاش می کنند تا به پایگاه بازماندگان نفوذ کنند و این شما هستید که با استراتژی خود باید در مقابل آنها ایستادگی کنید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن-بقا Mini Survival: Zombie Fight:

تجربه یک بازی اکشن و بقا، با گرافیکی فانتزی و دیدی استراتژیک
ساخت پایگاهی هوشمندانه برای مقابله با حملات زامبی ها به شما در دنیایی آخر الزمانی
بازماندگان مختلف با توانایی های گوناگون
ساخت و استخراج انواع مواد اولیه برای زنده ماندن در جهانی رو به نابودی
ساختمان های گوناگون با ویژگی های منحصر به فرد شان
پرورش سبزیجات و اهلی کردن حیوانات برای محافظت از پایگاه تان
بیش از 80 نوع زامبی گوناگون
سلاح های متنوع برای مقابله با زامبی ها

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.1 و بالاتر
حجم: 1350 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم