دیجیاتو/ این سرویس روی محتواهای خبری و سرگرمی که «نمایش آن‌ها متوقف‌شده» یا «در معرض خطر کنسل‌شدن هستند» تمرکز خواهد کرد.

Truth Social، شبکه اجتماعی متعلق به «دونالد ترامپ»، قصد دارد یک سرویس پخش زنده تلویزیونی با تمرکز بر «شبکه‌های خبری» و «کانال‌های مذهبی» ایجاد کند. همچنین در این سرویس روی «محتواهایی که نمایش آن‌ها متوقف‌شده» یا «در معرض خطر کنسل‌شدن هستند» تمرکز خواهد شد.

گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG) در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرده که این سرویس پخش زنده یا استریم در سه مرحله راه‌اندازی خواهد شد که اولین مرحله آن شامل شبکه تحویل محتوای (CDN) این شرکت می‌شود. CDN، مانند مواردی که توسط Cloudflare و Akamai اداره می‌شوند، سرویسی است که وب‌سایت‌ها برای بارگذاری سریع‌تر صفحات وب از آن کمک می‌گیرند.

TMTG توضیح می‌دهد که CDN آن نسبت به غول‌های فناوری به‌طور مستقل عمل خواهد کرد و با این وجود، نیازی نیست تا از قوانین شرکت‌های دیگر تبعیت کند.

راه‌اندازی سرویس پخش زنده تلویزیونی در Truth Social ترامپ

پس از راه‌اندازی، این CDN برای پخش زنده به برنامه موبایل و نسخه وب پلتفرم Truth Social راه پیدا می‌کند. سپس برنامه مستقل این سرویس برای موبایل و تبلت‌ها عرضه خواهد شد و در نهایت، این سرویس برای مشترکین تلویزیون‌ها ارائه خواهد شد. «دوین نونز»، مدیرعامل Truth Social در بیانیه این شرکت توضیح می‌دهد که این سرویس استریم یک «پلتفرم تضمین‌شده» برای محتواهای خبری و سرگرمی خواهد بود که «با تبعیض سایر کانال‌ها و سرویس‌های ارائه محتوا مواجه شده‌اند.»

TMTG همچنین اشاره کرده که سرویس استریم خود را به مدت شش ماه روی پلتفرم‌های وب و iOS آزمایش کرده است و «مرحله تحقیق و توسعه آن را به پایان رسانده است».

Truth Social ماه گذشته به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد و ترامپ که ظاهراً پیشنهاد خرید آن را به ایلان ماسک داده بود، حدود 79 میلیون از سهام این شرکت را در اختیار دارد. البته سهام شرکت این هفته همزمان با فروش گسترده و همچنین گزارشی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار که در آن از ترامپ به‌عنوان یک «خطر» برای شرکت یاد شده بود، سقوط کرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم