شهر سخت افزار/ به نظر می‌آید شیائومی تصمیم گرفته تا روند انتشار آپدیت رابط کاربری خود را سرعت ببخشد. در همین رابطه و در یک خبر خوب برای دارندگان گوشی‌های شیائومی اعلام شده که آپدیت HyperOS با اندروید 14 برای گوشی 11T پرو منتشر شده است. این آپدیت ابتدا در اختیار کاربران اروپایی قرار گرفته و تا چند روز دیگر برای همه دارندگان این گوشی منتشر خواهد شد.

شیائومی به تازگی آپدیت اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS را برای گوشی 11T پرو منتشر کرده است. شیائومی تاکنون رابط کاربری جدیدش را برای تعدادی از بهترین گوشی هایش منتشر کرده و روند انتشار آن برای گوشی‌های قدیمی‌تر ادامه دارد.

آپدیت HyperOS برای شیائومی 11T پرو
به‌روزرسانی جدید با نام OS 1.0.1.0 UKDEUXM برای شیائومی 11T پرو منتشر شده است. این آپدیت حدود ۵.۲ گیگابایت حجم دارد و شامل پچ امنیتی آوریل (فروردین) می‌شود. آنطور که شیائومی ادعا می‌کند، آپدیت HyperOS با بهینه‌سازی گسترده همراه است که از جمله آن می‌توان گیم‌پلی روان‌تر با مصرف بهتر انرژی و بهبود مولتی‌تسکینگ را برشمرد.


بر اساس گزارش gizmochina انتشار این آپدیت ابتدا برای کاربران اروپایی آغاز شده و مدتی طول می‌کشد تا برای همه کشورها منتشر شود. اندروید ۱۴ آخرین آپدیت بزرگ برای گوشی شیائومی مدل 11T پرو محسوب می‌شود. این گوشی با اندروید ۱۱ روانه بازار شده بود.

شیائومی هم‌زمان با معرفی گوشی‌های سری شیائومی 14 خود به بازار جهانی، لیستی از دستگاه‌های واجد شرایط آپدیت HyperOS برای نیمه اول سال 2024 منتشر کرده بود. پیش از این هم شاهد انتشار آپدیت HyperOS 1.0 برای گوشی‌های Redmi Note 13 5G ،Redmi Note 13 Pro 5G و Redmi Note 13 Pro+ 5G در هند بودیم.

سیستم عامل شیائومی HyperOS نتیجه‌ی چهار سال تحقیق و توسعه‌ی شیائومی است که از سال 2017 آغاز شده است. این سیستم عامل با هدف ایجاد یک اکوسیستم همگن و هماهنگ برای تمامی محصولات شیائومی طراحی شده است.

از دیگر تغییرات HyperOS می‌توان شخصی‌سازی بیشتر در صفحه قفل، کنترل سنتر بازطراحی شده بدون نمایش عنوان بر روی آیکون‌ها، اعلان‌های تعاملی، آیکون‌ها و انیمیشن‌های جدید، فایل‌منیجر جدید و انیمیشن‌های آب و هوای جدید را برشمرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم