ترنجی/ با افزایش افراد در لیست مخاطبین ما، گاهی خیلی سخت و زمان‌بر خواهد بود که به مخاطبین همیشگی و محبوب خود برسیم. اگر کاربر Whatsapp هستید، به زودی این موضوع مدیریت خواهد شد. آپدیت جدید واتس اپ برای پیداکردن مخاطبین محبوب شما مفید واقع می‌شود.

آپدیت جدید واتس اپ
به تازگی WABetaInfo ویژگی مفید جدیدی را برای کاربران واتس‌اپ، به‌ویژه کاربران اندروید، رصد کرده است. توسعه دهندگان در حال کار بر روی یک تب “مورد علاقه” یا “Favorite” برای مخاطبین هستند. این به شما امکان می دهد برای دسترسی آسان تر و سریع تر، مخاطبین را در این لیست اضافه حذف، اضافه یا مرتب کنید.



اضافه شده این قابلیت سبب می‌شود دیگر شما بین مخاطبین و چت‌های مختلف به دنبال افراد مهم زندگی خود نگردید. همچنین برای تماس های صوتی و تصویری بسیار راحت است.

البته باید بدانید که در حال حاضر این ویژگی هنوز در مراحل اولیه توسعه است، بنابراین حتی برای آزمایش‌کنندگان بتا نیز در دسترس نیست. احتمالاً زمان می‌برد تا تب جدید به گوشی همه کاربران اضافه شود، اما آنطور که پیداست احتمالا ابتدا به نسخه اندروید برنامه برسد.

شما از واتس‌اپ استفاده می‌کنید؟ فکر می‌کنید این آپدیت جدید برای شما مفید واقع شود؟ شاید هم بگویید که افراد مهم زندگی معمولا همان بالای لیست هست و نیازی به این تب خاص نیست، به هر حال این ویژگی جدیدی است که احتمالا در آینده اضافه خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم