ترنجی/ برخی از مشخصات سری Nova 13 هواوی به بیرون درز کرده است. این شرکت به‌تازگی از سری Pura 70 رونمایی کرده و هم‌اکنون بر روی گوشی های سری Nova 13 تمرکز می‌کند.

سری هواوی Nova 13 به تراشه Kirin 9010 5G مجهز می‌شوند
یک افشاگر اطلاعات با نام Smart Pikachu، برخی از مشخصات سری Nova 13 هواوی را به اشتراک گذاشته است. بر اساس اطلاعات فاش شده، تمامی اعضای این سری از قابلیت اتصال به شبکه 5G برخوردار خواهند بود. این یک پیشرفت قابل توجه است؛ زیرا که Nova 12 SE یک تلفن هوشمند 4G بود.


پست Smart Pikachu

هنوز به طور دقیق نمی‌دانیم که هواوی چه تراشه‌ای را برای سری نوا ۱۳ در نظر خواهد گرفت. اما این افشاگر اطلاعات ادعا می‌کند که این تلفن های هوشمند به چیپست جدید Kirin 9010 مجهز می‌شوند. این تراشه برای اولین بار در سری Huawei Pura 70 به کار گرفته شد.

انتظار می‌رود که گوشی های سری نوا ۱۳ از صفحه نمایشی خمیده با وضوح 1.5K برخوردار باشند. اطلاعات زیادی درباره دوربین های این سری به‌بیرون درز نکرده است. اما Smart Pikachu ادعا می‌کند که این سری به دوربین پریسکوپی و فناوری دیافراگم متغیر مجهز خواهند شد. احتمالا سری نوا ۱۳ هواوی با دوربین های جلویی دوگانه تجربه ثبت عکس های سلفی با کیفیت را در اولویت قرار می‌دهند.

احتمالا سری نوا ۱۳ تا اوایل تیر ماه معرفی خواهد شد
شایعات حاکی از آن است که سری Nova 13 از فناوری ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه Beidou پشتیبانی می‌کنند. این ویژگی کاربران را قادر می سازد تا از طریق ماهواره های Beidou پیام هایی را ارسال و دریافت کنند. این قابلیت در مناطق فاقد پوشش شبکه، بسیار کارآمد خواهد بود. به جز موارد مذکور، اطلاعات زیادی درباره مشخصات این تلفن های هوشمند آینده هواوی نمی‌دانیم. انتظار می‌رود که سری نوا ۱۳ در سه ماهه دوم سال جاری میلادی (بازه زمانی اواسط اردیبهشت تا اوایل تیر) معرفی شود.

با توجه به اطلاعات و مشخصات فاش شده، نظر شما درباره سری Nova 13 هواوی چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم