ترنجی/ کمپانی ناتینگ در این اواخر، حرکتی رو به جلو دارد. این شرکت توانسته محصولاتی را با قیمت مناسب و عملکرد قدرتمند، ارائه کند. Nothing Phone (2a) که چندی پیش معرفی شد، یک تلفن هوشمند جذاب بود. هم‌اکنون اما اطلاعات جدیدی درباره گوشی Nothing Phone (3) به بیرون درز کرده است.

گوشی Nothing Phone (3) احتمالا به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز خواهد شد 
وب‌سایت Android Headlines تصادفاً به دستگاهی برخورد کرده است که ظاهراً Nothing Phone 3 است. اگرچه در حال حاضر اطلاعات کمی وجود دارد، اما به جرات می توان گفت که این تلفن هوشمند تأیید شده است. متأسفانه در حال حاضر، چیز زیادی درباره این گوشی آینده ناتینگ نمی‌دانیم. ممکن است در اواخر سال جاری میلادی شاهد معرفی ناتینگ فون ۳ باشیم.


Nothing Phone 2a

با توجه به آنچه که تاکنون از این شرکت دیده‌ایم، بسیار بعید است که Nothing Phone 3 به تراشه فعلی کوالکام مجهز شود. Nothing Phone (2) از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار بود. احتمالا پرچمدار جدید این شرکت نیز با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به دست کاربران خواهد رسید. این اطلاعات جدید، در تضاد با شایعات گذشته است. قبلاً ادعا شده بود که ناتینگ فون ۳ به تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ مجهز می‌شود.


ناتینگ فون ۲

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، در حال حاضر نمی‌توانیم تاریخ دقیق رونمایی گوشی Nothing Phone (3) را پیش‌بینی کنیم. باید منتظر باشیم تا در آینده، اطلاعات و رندر های این تلفن هوشمند به بیرون درز کند. در صورت افشای مشخصات این دستگاه، آن را با شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت. در حال حاضر یک چیز مسلم است، و آن این است که ناتینگ فون ۳ از زبان طراحی Nothing پیروی خواهد کرد. در نتیجه انتظار داریم که این تلفن هوشمند، مانند سایر گوشی های این برند، از طراحی شفاف برخوردار باشد.

شما چه انتظاری از این گوشی هوشمند پرچمدار آینده ناتینگ دارید؟ آیا باید منتظر طراحی متفاوتی از سوی این شرکت باشیم؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم