زومیت/ نسخه‌ی ویژه‌ای از ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ ۲ در رنگ آبی برای بازار اروپا رونمایی شد.
 
وان پلاس نسخه‌ی رنگی متفاوتی از وان‌پلاس واچ ۲ را رونمایی کرد. این ساعت هوشمند از سیستم‌عامل Wear OS بهره می‌برد و شارژدهی بسیار خوبی دارد.

OnePlus Watch 2 را به‌لطف ویژگی‌های منحصربه‌فرد و دوام بالای شارژ باتری می‌توان یکی از بهترین ساعت های هوشمند برای طرفداران اکوسیستم اندروید به‌حساب آورد. با وجود این، اندازه‌ی بزرگ ساعت باعث می‌شود توصیه‌کردن آن برای افرادی با مچ‌های باریک دشوار باشد و حاشیه‌های اطراف نمایشگر کمی ضخیم به‌نظر می‌رسد.

وان‌پلاس در نسخه جدید Nordic Blue Edition راه‌حل هوشمندانه‌ای برای مخفی‌کردن حاشیه‌ی بزرگ پیدا کرده است.

نسخه‌ی Nordic Blue از لحاظ قطعات داخلی با نسخه‌ی معمولی وان‌پلاس واچ ۲ یکسان است. تغییری که ایجاد شده‌، به ظاهر دستگاه مربوط می‌شود. وان‌پلاس حاشیه‌‌ی صفحه‌نمایش ساعت را با شیار آبی دو رنگ زیبایی پوشانده است.

وان‌پلاس واچ ۲ مدل Nordic Blue یک بند چرمی دارد که از چرم مصنوعی و طبیعی ترکیب شده و رنگ آن آبی با دور دوزی سفید است که با شیار دو رنگ و تم صفحه‌نمایش ساعت همخوانی دارد.

قیمت ساعت هوشمند جدید وان‌پلاس واچ ۲ نسخه‌ی Nordic Blue در انگلستان ۳۲۹ پوند و در اتحادیه اروپا ۳۷۹ یورو (حدود ۴۰۵ دلار) تعیین شده است. برای مقایسه، نسخه‌ی استاندارد ساعت هوشمند وان پلاس مدل واچ ۲ با قیمت ۲۹۹ پوند در انگلستان (۳۷۲ دلار) عرضه می‌شود.

پیش‌خرید وان‌پلاس واچ ۲ نسخه‌ی آبی از امروز آغاز شده و با پیشنهاد ویژه‌ای شامل یک جفت هدفون وان پلاس Buds 3 رایگان، تخفیف ۸۰ یورو (حدود ۸۵ دلار) در ۴۸ ساعت اول پیش‌خرید و تخفیف ۳۰ یورو برای بعد از آن همراه است.

تبلت وان‌پلاس پد Go نیز همراه با مدل آبی وان‌پلاس واچ ۲ وارد اروپا می‌شود. قیمت تبلت جدید وان‌پلاس پد Go در اتحادیه‌ی اروپا ۳۲۹ یورو (حدود ۳۵۲ دلار) خواهد بود. فروش دستگاه از امروز آغاز شده است.

وان‌پلاس پد گو دارای صفحه‌نمایش ۱۱٫۳۵ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح ۲٬۴۰۸ × ۱٬۷۲۰ پیکسل است. این تبلت از پردازنده‌ی Helio G99 مدیاتک با هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قدرت می‌گیرد. پد گو دارای باتری ۸٬۰۰۰ ملی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات است و با ارتباط LTE عرضه می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم