گیم فا/ نقدها و نمرات بازی اکشن ماجراجویی Stellar Blade به مرور در حال منتشر شدن هستند. با ما همراه باشید.

در ادامه خلاصۀ برخی نقد و بررسی‌های منتشر شده از وبسایت‌های معتبر را مطالعه می‌کنید:

COGconnected 9.3/10
Stellar Blade خود را به عنوان یکی از بهترین اکشن ماجراجویی‌های این نسل معرفی می‌کند. سیستم مبارزاتش هم عمیق و هم چند لایه است که باعث می‌شود هر رویارویی هیجان‌انگیز و نفسگیر باشد. از سوی دیگر، بازی گزینه‌های متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ پلیرها می‌توانند به شیوه‌های مختلف با دشمنان مواجه شوند و رویکرد دفاعی یا تهاجمی را پیش بگیرند. به لطف روایت درگیرکننده و خروجی بصری سینمایی، Stellar Blade یک انحصاری ضروری برای هر مخاطبی است.


Hardcore Gamer 9/10
Stellar Blade یک گیم‌پلی استادانه، خروجی بصری خیره‌کننده و جهانی درگیرکننده ارائه می‌دهند. بدون شک، الهاماتی از Nier گرفته است، اما Shift Up به خوبی توانسته فرمول را بهبود دهد و یکی از بهترین اکشن‌های سال را به ارمغان بیاورد.


Gamespot 8/10
این سوال آزار دهنده مدام در پس‌زمینۀ ذهن من وجود دارد: آیا این بازی به سطح عناوینی که از آن‌ها الهام گرفته می‌رسد؟ در نتیجه من می‌گویم خیر، اما همین که تلاش می‌کند و با صورت بر زمین فرود نمی‌آید، خودش کافی است. بازی در تعقیب آثار مطرح این صنعت است و می‌تواند خود را به آن‌ها نزدیک کند.


IGN 7/10
بازی Stellar Blade در موارد کلیدی برای یک اثر اکشن عالی است، اما کاراکترهای خسته‌کننده، داستان غیرجذاب و برخی المان‌ها و مکانیک‌های نقش‌آفرینی طاقت‌فرسا باعث می‌شوند در کنار بهترین‌ها در این ژانر قرار نگیرد.
 

 میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک


 میانگین نمرات بازی در وبسایت اوپن‌کریتیک

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم