آخرین خبر/ Hungry Dragon – اژدهای گرسنه بازی جدید، جالب و سرگرم‌کننده در سبک بازی‌های تفننی – اکشن از استودیوی بازی‌سازی معروف و نام آشنای Ubisoft Entertainment است که به صورت رایگان عرضه شده و تا به امروز ده‌ها هزار بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده است.

در بازی Hungry Dragon شما می‌توانید در نقش 10 اژدهای گرسنه و خشمگین ظاهر شوید و در دنیای بزرگ قرون وسطایی هر آن چیزی که سر راه خود دیدید را یکی پس از دیگری بخورید! با خوردن چیزها و جمع‌آوری پول می‌توانید لباس‌ها و دیگر تجهیزات را برای قدرتمند ساختن اژدهای خود خریداری کنید! روستاها، جنگل ها، غارها، معادن و دیگر مکان‌های منحصر به فرد را بگردید و هر چیزی که سر راهتان دیدید را بخورید، هرچقدر بیشتر چیز بخورید امتیاز شما بیشتر می‌شود و در صدر جدول امتیازات قرار خواهید گرفت! کنترلرهای لمسی بسیار عالی به شما این امکان را می‌دهند که اژدها را به آسان‌ترین شکل ممکن هدایت کنید و با حمله به سمت موجودات دیگر آنها را ببلعید! اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های خاص هستید بدون شک Hungry Dragon نظرتان را جلب می‌کند.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 و بالاتر
حجم: 137 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم