آخرین خبر/ Idle Courier Tycoon – شبیه‌ساز بسته‌رسان یک بازی جالب و تفننی دیگر از دسته بازی‌های Casual و سبک بازی‌های Idle و Tycoon است که در حقیقت یک شبیه ساز سیستم پستی و ارسال بسته‌هاست. این بازی از سوی استودیو سنگاپوری Century Games Pte. Ltd تولید و به شکل رایگان عرضه شده و در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است. همانطور که از عنوان این بازی نیز می‌توان متوجه شد، این بازی یک عنوان کاملاً مدیریتی و یک شبیه ساز سه بعدی از مدیریت یک تجارت خاص است. این تجارت درواقع یک شرکت بزرگ و حرفه‌ای دریافت و ارسال بسته‌های پستی است. شما در نقش مدیریت این مجموعه تصمیم دارید تا شرکت تجاری خود را به بزرگترین کمپانی حمل و نقل مرسوله‌های پستی تبدیل کنید! برای این کار شما باید از یک سیستم کوچک کار خود را شروع کنید و با پیشروی در بازی و کسب درآمد بیشتر، آن را بیشتر و بیشتر توسعه دهید.

در بازی Idle Courier قرار است صنعت حمل و نفل کالا را متحول کنید! کار شما این است که با به کارگیری آخرین سیستم های دسته بندی و مدیریت کالاهای مشتریان، و راه اندازی یک سیستم حرفه ای برای حمل و نقل این مرسوله ها، یک امپراطوری بسازید و همه کشور را مجبور به استفاده از خدمات خود کنید! اما همانطور که افراد موفق می گویند، محدودیتی در کارهای تجاری وجود ندارد و شما در بازی می توانید حتی خدمات خود را نه فقط در یک کشور، بلکه به شکل بین المللی انجام دهید. شما می توانید یک فرودگاه بزرگ داشته باشید و مرسوله های خارجی را از طریق خطوط هواپیمایی انتقال دهید. کارها و مسئولیت های زیادی در این بازی وجود دارد. شما می توانید خطوط مدیریتی محصولات و کالاها را راه اندازی کنید تا آنها توسط اتوماسیون های حرفه ای دسته بندی و بسته بندی شوند و از طریق یک لجیستیک قدرتمند به نقاط مربوطه ارسال شوند. درست مثل همه بازی‌های سبک کلیکر و تفننی دیگر، در Idle Courie نیز می توانید آیتم ها و بخش های موجود در بازی را چندین مرحله ارتقاء دهید تا نه تنها شکل و شمایل ظاهری و خدمات آنها بهبود پیدا کنند، بلکه سرعت و کیفیت امور توسط آنها نیز بیشتر شود و به دنبال آن شما درآمد بیشتری داشته باشید. این بازی یک عنوان بسیار زیبای مدیریتی است که با گرافیک دوست داشتنی و سه بعدی خود می تواند حسابی شما را به وجد بیاورد. اگر از دوست داران بازی های سبک کلیکر و Idle هستید، مطمئن باشید که Idle Courier Tycoon – 3D Business Manager می تواند خواسته های شما از یک بازی در این سبک را به خوبی برآورده کند.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاتر
حجم: 173 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس (لینک کمکی)

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم