دیجی کالا/ یوبی‌سافت (Ubisoft) و نت‌فلیکس (Netflix) به تازگی از بازی Rainbow Six SMOL برای اندروید و iOS رونمایی کرده‌اند.

این بازی روگ‌لایت از سری تیراندازی تاکتیکی رینبو سیکس که زمانی متمرکز بر واقع‌گرایی بود، استفاده کرده و آن را به ابعادی کارتونی کوچک می‌کند. در این اثر شما به گروهی از ضد تروریست‌ها فرمان می‌دهید که در اطراف مراحلی که به صورت اتوماتیک و توسط کامپیوتر ایجاد شده‌اند، رژه ‌رفته و هر چیزی را در معرض دید خود نابود کنند. اطلاعات منتشر شده همچنین نشان می‌دهد که می‌توانید یک رویکرد مخفی‌کاری را در گیم‌پلی پیش بگیرید، اما انفجار‌های زیادی در تریلر وجود دارد که نشان می‌دهد چنین چیزی کم پیش می‌آید.

بازی Rainbow Six SMOL با توجه به تریلر منتشر شده به نظر می‌رسد که می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. تریلر جریان خوبی از اکشن را به نمایش می‌گذارد و برخی از ویژگی‌های آن را نشان می‌دهد، مانند مه جنگی که همه چیز‌ را پنهان می‌کند. البته به نظر می‌رسد که این بازی هنوز با ریشه‌های تاکتیکی سری خود فاصله‌ی زیادی دارد، اما اینگونه نیست که DNA کاملا متفاوتی داشته باشد.

در این میان مانند رینبو سیکس سیج، SMOL شامل محیط‌های بسیار تخریب‌پذیر است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بر اساس سبک بازی‌شان بازی را تجربه کنند. در واقع بازیکنان گروهی از اپراتورهای R6 را در حالی که ماموریت‌های مختلفی را در سراسر جهان انجام می‌دهند، کنترل می‌کنند. هر اپراتور مطابق انتظار سلاح‌ها، پاداش‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. یوبی‌سافت بیان کرده که بسته به مرحله بازیکنان باید تیم‌هایی تشکل از اپراتورهای مناسب را بسازند.

بازی Rainbow Six SMOL اکنون برای اندروید و iOS تنها به صورت انحصاری برای اعضای نت‌فلیکس در دسترس است. موردی که باید به خاطر داشته باشید این است که از آنجایی که این یک بازی انحصاری نت‌فلیکس است، هیچ خرید درون برنامه‌ای در بازی وجود ندارد بنابراین همه چیز از طریق گیم‌پلی بدست می‌آید. هرچند این ممکن است روزی تغییر کند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

  
 
 
 
 

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم