زومجی/ شرکت کپکام تریلر گیم‌پلی جدیدی از شخصیت اِد در بازی Street Fighter 6 منتشر کرده است.
   
در جریان فIGN Fan Fest، شرکت کپکام تریلر و جزئیات جدیدی از اِد، جدیدترین کاراکتر بسته الحاقی بازی Street Fighter 6 منتشر کرده است. تاکایوکی ناکایاما، کارگردان و شوهی ماتسومو، تهیه‌کننده بازی در این تریلر حاضر هستند تا تغییرات اعمال شده در نسخه پنجم بازی و تفاوت‌های اد را مشخص کنند. می‌توانید درادامه این تریلر را مشاهده کنید.

ناکایاما می‌گوید قدوقامت اد نسبت‌به نسخه پنجم کمی کوچک‌تر شده است: «درباره بخش ظاهری اد، طراحی او در Street Fighter 5 کمی عضلاتی‌تر و بزرگ‌تر از آن چیزی بود که قصدش را داشتند. در استریت فایتر ۶ توانسته‌ایم او را کمی کوچک‌تر کنیم.»

جالب اینکه نحوه مبارزه این شخصیت در نسخه پنجم مقدمه‌ای بر روش کنترل مدرن SF6 است. در نسخه جدید تمامی دکمه‌های او متمرکز بر مشت‌زنی هستند: «وقتی سازندگان روی استریت فایتر ۵ کار می‌کردند، آن‌ها آزمایشی انجام دادند و اد نسخه اولیه کنترل‌های مدرن نسخه ششم است. البته فهرست حرکات او به‌روز شده است و بازسازی کاملی از تجربه حاضر در SF5 نیست. ما برخی تغییرات و آپدیت‌ها اعمال کرده‌ایم تا کنترل‌های مدرن او در نسخه جدید مفرح و مناسب باشند.»

ناکایاما ادامه داد: «اد با روش مبارزه بوکس خود در مبارزه نزدیک قدرتمند است و کمبوهای هدف زیادی دارد. برخلاف مجموعه حرکات او در Street Fighter 5، اد دیگر ضربات لگد نمی‌زند و همگی ضربات مشت هستند. لگدهای او به ضربات Flicker Jab (ضربه‌ای سریع در بوکس) با دسترسی مناسب تبدیل شده‌اند. پس او نه‌تنها در مبارزات نزدیک قدرتمند است، بلکه در حملات با فاصله متوسط هم خوب عمل می‌کند. البته بهترین عملکرد او هنگام نزدیک بودن به کاراکتر رقیب است و کمبوهای خاص زیادی دارد. توصیه می‌کنیم تهاجمی عمل کنید.»

درکنار اد، یک مرحله جدید با نام Ruined Lab هم در راه است. ظاهرا این مرحله به بازگشت ام. بیسون، شخصیت منفی اصلی سری و رهبر شادالو اشاره می‌کند. ناکایاما بازگشت او را تایید نکرد، اما از کلاه مشهور بیسون سخن گفت: «اگر به صندلی در مرکز نگاه کنید، یک چیز قرمزی آن‌جا وجود دارد. به‌نظرم احتمالا این شی قابل توجهی است.»

اد فردا ۸ اسفند (۲۷ فوریه) به بازی Street Fighter 6 اضافه خواهد شد. این بازی هم‌اکنون روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی قابل تجربه است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم