ویجیاتو/ زامبی‌ها بخش جدایی ناپذیری از دنیای بازی‌های ویدئویی‌اند و تاکنون بازی‌های زامبی‌محور بسیاری برای موبایل منتشر شده است. بازی‌هایی که در سبک‌های مختلفی روایت شدند و حالا Lost Future یکی از برترین آن‌هاست که در سبک بازی‌های بقای موبایلی روایت می‌شود. این بازی که دست‌پخت استودیوی Social Quantum Ltd است، چند هفته‌ای می‌شود که به صورت رسمی و انحصارا برای موبایل منتشر شده و روی کاغذ، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

Social Quantum Ltd یک استودیوی مستقل موبایلی‌ است که سابقه چندانی در ساخت و توسعه بازی‌های موبایلی ندارد و Lost Future درواقع جدی‌ترین بازی‌ موبایلی آن‌هاست. بازی Lost Future یک عنوان سبک بقا – جهان‌باز موبایلی است که شما را به دنیایی پساآخرالزمانی می‌برد که تنها هدف در آن؛ زنده ماندن است. تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار روی گوگل پلی‌استور دانلود شده و امتیاز ۴.۴ از ۵ را نیز از سوی کاربران موبایلی کسب کرده است.

داستان این بازی موبایلی همانطور که به آن اشاره کردیم؛ در دنیایی پساآخرالزمانی جریان دارد که زامبی‌ها در آن تبدیل به پادشاهان بلامنازع زمین شده‌اند. هیچکسی دقیقا نمی‌داند که چه اتفاقی افتاده و این زامبی‌ها از کجا آمده‌اند. مردم وحشت زده به سراغ راهی برای زنده ماندن در این دنیای جهنمی‌اند و حال شما نیز به عنوان یکی از آن‌ها باید پناهگاه خودتان را بسازید، به بازمانده‌ها کمک کنید و نهایتا به دنبال راهی برای بقا در این سرزمین نفرین‌شده باشید.
 
برای اجری بازی موبایلی Lost Future شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید
 
وقتی وارد دنیای این بازی موبایلی می‌شوید، متوجه کیفیت ساخت بالای این بازی و از طرفی قابلیت‌های دوست داشتنی آن می‌شوید. لازم است که در همین ابتدای این مقاله بگویم که این بازی یک عنوان جهان‌باز است و حس و حال یک بازی کنسولی را به گیمرها منتقل می‌کند. بازی Lost Future اگرچه یک بازی مستقل است، اما گیم‌پلی آن تمام توان رقابت با بازی‌های بزرگ زامبی‌محور موبایلی را چون Undawn از سازندگان پابجی موبایل و یا ZOZ: Final Hour و حتی LifeAfter از استودیوی NetEase را دارد.

فلسفه بازی کاملا ساده است. شما در دنیایی پساآخرالزمانی که مملو از زامبی‌هاست، گیرافتاده‌اید و باید به دنبال راهی باشید تا بتوانید خودتان و افرادی که دوستشان دارید را نجات دهید. یکی از بهترین قسمت‌های این بازی؛ هوش مصنوعی نسبتا خوب زامبی‌هاست! در دنیای Lost Future زامبی‌ها ابدا کند و خنگ نیستند و به صورت کاملا هوشمندانه عمل می‌کنند. درواقع بنظر می‌رسد که استودیوی Social Quantum Ltd برای ساخت این بازی از زامبی‌های بازی Dying Light الهام گرفته است.

منتهی شگفتی‌سازی این بازی در همین‌جا ختم نمی‌شود و جالب است بدانید که این بازی از قابلیت‌های آنلاین نیز پشتیبانی می‌کند. موضوعی که به شما اجازه می‌دهد تا با سایر پلیرها نیز تعامل داشته باشید و از آن‌ها برای پیش‌روی در دنیای این بازی کمک بگیرید. در نهایت باید گفت که اگر شما نیز به دنبال تجربه یکی از بهترین بازی‌های زامبی‌محور موبایلی هستید، باید به این بازی دوست داشتنی از استودیوی مستقل Social Quantum Ltd فرصتی بدهید.
 
در کنار گیم‌پلی جذاب و دوست داشتنی این بازی؛ حالا نوبت به گرافیک آن می‌رسد. راستش را بخواهید گرافیک این بازی واقعا زیباست. البته گرافیک این بازی چندان هم بی‌نقص نیست، اما با این‌حال شما باید انتظارات خودتان را از این بازی در حد و اندازه یک بازی مستقل پایین بیاورید. موضوعی که در بخش موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی نیز صدق می‌کند و اگر طرفدار بازی‌های موبایلی باشید، احتمالا Lost Future یکی از بهترین بازی‌هایی خواهد بود که باید به سراغش بروید.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاتر
حجم: 97 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید (لینک کمکی)

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم