آخرین خبر/ Otherworld Legends – اسطوره‌های جهان دیگر عنوان یکی دیگر از بازی های روگلایک استودوی چینی ChillyRoom سازنده بازی هایی همچون Soul Knight و We Happy Restaurant است که در قالب یک بازی رایگان عرضه شده و در دسترس همگان قرار گرفته است. این بازی در واقع یک Pixel Roguelike Action RPG است که با اقتباس از بازی‌های معروفی در همین سبک مثل Trigger Heroes و یا Dungeon of the Endless ساخته و طراحی شده‌ است. البته نکته مهمی که در رویکرد ساخت این بازی وجود دارد الگوبرداری از سیستم Randomly Generated dungeons است که پیشتر در بازی‌های معروفی همچون Dead Cells دیده بودیم. در این سیستم جالب، بازی در هر مرحله به صورت تصادفی یک نقشه کاملاً جدید طراحی یا به اصطلاح تولید (Generate) می‌کند. این یعنی هر دفعه که بازی را اجرا کنید با یک نقشه متفاوت و جدید رو به رو می‌شوید که توسط یک سیستم هوشمند به‌صورت خودکار و درست قبل از ورود به آن مرحله طراحی و آماده می‌شود. این تصادفی بودن طراحی فقط به خود نقشه بازی منتهی نمی‌شود بلکه راز و رمزهای بازی، سلاح‌ها و حتی دشمنان هم به‌صورت تصادفی انتخاب می‌شوند.

Otherworld Legends یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده با طراحی‌های پیکسلی است که تم آن Dungeon یا سیاهچاله است. بازی داستان جالب و قابل‌توجهی دارد که به نوبه خود باعث شده تا حداقل از نظر داستانی این عنوان برتری محسوسی نسبت به خیلی از بازی‌های دیگر داشته باشد. شخصی به نام Asurendra با استفاده از یک طلسم باستانی موفق شده تا مبارزان معروف تاریخ مثل سامورایی ها، شوالیه ها، اسپارتان ها، گلادیاتورها و … که در دوران مختلف حضور داشتند را احضار کرده و در یک دنیای اسرارآمیز گرد هم آورد. هدف Asurendra از ایجاد این دنیا که با نام Otherworld شناخته می شود این است که صحنه مبارزه بزرگی را خلق کرده و تاریخ بشریت را دگرگون کند. تمام این مبارزین در تست ها و چالش های مرگباری شرکت داده شده اند و باید برای بقاء تلاش کنند. شما در نقش یکی از این مبارزهای افسانه‌ای هستید که در این شرایط باید برای بقاء تلاش کند. شخصیت مبارز شما در طول بازی متغیر خواهد بود. هر قهرمان ویژگی ها و مهارت های خاصی دارد. کار شما در کل بازی دفاع از خود و نبرد با دشمنانی است که قصد نابودی شما را دارند. گیم پلی بازی RPG یا نقش آفرینی است و مثل خیلی دیگر از بازی‌های سبک Rougelike شما باید شخصیت اصلی را از نمای سوم شخص از بالا هدایت کنید. طراحی های پیکسلی و مدل سازی های دو بعدی بازی حس و حال نوستالژیک و کلاسیکی که به Otherworld Legends داده اند که برای خیلی از بازیکنان جذابیت مخصوصی دارد. همچنین از نکات جالب Otherworld Legends می توان به بخش چند نفره آنلاین بازی اشاره کرد که به نوبه خود سرگرم کننده و هیجان انگیز است. 

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.1 و بالاتر
حجم: 814 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم