زومیت/ استودیوی Nine Dots با پخش تریلر جدیدی بازی Outward 2 را برای پی‌سی و کنسول‌ها معرفی کرد.
   
سال ۲۰۱۹ بود که با همکاری استودیوی کانادایی Nine Dots و Deep Silver یک بازی نقش‌آفرینی و فانتزی تحت عنوان Outward روانه بازار شد. اگر از طرفداران این سبک از بازی‌های ویدیویی باشید، احتمالا آن را تجربه کرده‌ و برای دقایقی در دنیای آن قدم گذاشته‌اید.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی استودیوی Nine Dots با پخش تریلر جدیدی به‌صورت رسمی نسخه دوم آن یعنی بازی Outward 2 را معرفی کرد. براساس اطلاعات موجود، این بازی نیز مثل نسخه اول قرار است تا برای کنسول‌ها و کامپویتر دردسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

بازی Outward 2 ضمن حفظ تمام ویژگی‌های مثبت نسخه اول، از بهبودهایی در زمینه‌های گرافیکی و بصری و همچنین قابلیت‌ها و بخش‌های جدیدی ازجمله چرخه روز و شب، آب‌وهوای متغیر و کاراکترهای غیرقابل کنترل فعال‌تر برخوردار خواهد بود. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی بازی اوت‌وارد ۲ دعوت می‌کنیم تا با حال‌و‌هوای این نسخه بیشتر آشنا شوید.

طبق اطلاعات ارائه‌شده از طرف تیم سازنده، بازی Outward 2 دارای ابزارهای بهبودیافته‌ای برای ساخت کاراکترها خواهد بود. سیستم پیشرفت بازی به گیمرها وظایفی را محول می‌کند که در به‌‌دست آوردن قابلیت‌های جدید بسیار موثر خواهد بود. علاوه‌بر‌این سیستم مبارزه بازی اوت‌وارد ۲ نیز دستخوش تغییرات و بهبودهایی شده است و به‌عنوان مثال امکان استفاده همزمان از دو ابزار را فراهم می‌کند.

البته با اینکه صفحه استیم بازی Outward 2 راه‌اندازی شده است، ولی تاریخ دقیق عرضه بازی همچنان معلوم نیست. صفحه استیم اوت‌وارد ۲ نشان می‌دهد که این بازی درکنار بخش تک‌نفره از کو-آپ آنلاین و اسپلیت‌اسکرین پشتیبانی می‌کند. این بازی برای کامپیوتر و کنسول‌ها مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم