آخرین خبر/ Football Strike – Multiplayer Soccer بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازی‌های ورزشی فوتبال و ضربات ایستگاهی از استودیوی Miniclip است که به صورت رایگان عرضه شده و تا به امروز حدود 50 میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت گردیده است. Football Strike – Multiplayer Soccer از آن بازی‌های فوتبال است که شاید کمتر شبیه به آن را دیده باشید، به طوری که با نصب آن می توانید یک بازی فوتبال جالب با امکان بازی به صورت چند نفره را تجربه کنید که در آن قادرید هم در حالت داستانی بازی کنید و افتخار بیافرینید و هم به صورت آنلاین و در قالب ضربات آزاد به رقابت با دوستان تان بپردازید! با پیروزی های خود می توانید اقدام به افزایش پول و امتیاز بکنید و با کمک آن آیتم ها و لباس های جدید را خریداری نمایید! اگر از علاقه مندان به بازیهای فوتبال و ورزشی هستید همین الان Football Strike – Multiplayer Soccer را نصب کنید و ثابت کنید که در فوتبال صاحب سبک هستید!

از ویژگی های بازی Football Strike – Multiplayer Soccer می توان به مواردی چون گیم پلی ساده اما جذاب و اعتیادآور، انجام بازی تنها با یک انگشت و به صورت لمسی، شامل سه حالت مختلف داستانی، مسابقه شوت و حالت ضربات آزاد، امکان انتخاب تیم از میان گزینه های مختلف  بارسلونا، بورسیا دورتموند، زنیت و … و به طور کلی ساخت عالی اش اشاره کرد!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 6.0 و بالاتر
حجم: 117 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم