آخرین خبر/ New Star Soccer – ستاره جدید فوتبال بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ورزشی و مدیریت فوتبال از استودیوی بازیسازی Five Aces Publishing Ltd است.

همانطور که از نام بازی New Star Soccer مشخص است، شما زندگی فوتبالی خود را به عنوان یک نوجوان 16 ساله عاشق فوتبال آغاز می کنید و در نهایت تبدیل به یک ستاره فوتبال خواهید شد! مهارت های فوتبالی خود را افزایش دهید و سبک زندگی تان را به سبک فوتبالی تغییر دهید! روابط خود را با هم تیمی ها، مربی و حامیان مالی تان مدیریت کنید و سخت ترین تصمیم ها را وقتی سر دو راهی های بازی گیر می کنید بگیرید و برای رسیدن به هدف تان تلاش کنید. ریسک کنید و پول هایتان را به خطر بیندازید، ببینید آیا میشود به کسی رشوه بدهید و اگر هیچ کدام از کارهای فوق جواب نداد، خود را بازنشست کنید و یک زندگی فوتبالی جدید را از نو آغاز کنید! جالب است نه؟! اگر از علاقه مندان به بازیهای فوتبال هستید بدون شک این بازی با دارا بودن یک سبک فوق العاده، طراحی و ساخت بی نظیر نظرتان را جلب کند!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاتر
حجم: 97 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس (لینک کمکی)

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم