زومجی/ شرکت کپکام با انتشار تریلری از تاریخ عرضه ریمستر Monster Hunter Stories پرده برداشت.
   
شرکت کپکام اعلام کرده است ریمستر بازی Monster Hunter Stories در روز ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ (۱۴ ژوئن ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه خواهد شد. این خبر همزمان با انتشار تریلری اعلام شد که جزئیاتی از داستان بازی اعلام می‌کند. می‌توانید در ادامه این تریلر را مشاهده کنید.

این تریلر همچنین پاداش پیش-خرید بازی را هم اعلام کرده است که شامل لباس‌های پادشاه و ملکه برای ناویرو می‌شود. به‌علاوه بازیکنانی که فایل ذخیره Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin را دارند، لباس سوارکار ماهارا برای ناویرو را دریافت خواهند کرد.

بازی Monster Hunter Stories در ابتدا تنها روی کنسول دستی 3DS عرضه شده بود و ریمستر آن شامل محتوای جدیدی می‌شود؛ ازجمله محتوایی که پیش‌تر تنها برای نسخه ژاپنی بازی در دسترس قرار گرفته بودند. این ریمستر شامل گرافیک ارتقایافته، صداپیشگی برای تمام دیالوگ‌های بازی و حالت موزه می‌شود که موسیقی و تصاویر هنری بازی را نشان می‌دهد.

بازی Monster Hunter Stories محصول سال ۲۰۱۷ است و Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin، دنباله آن هم در سال ۲۰۲۱ برای کامپیوتر و سوییچ عرضه شد. این دنباله هم قرار است در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ (۱۴ ژوئن ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 4 منتشر شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم