زومیت/ سامسونگ رسما فهرست دستگاه‌هایی را که فردا به One UI 6.1 و هوش مصنوعی مجهز می‌شوند، اعلام کرد.
 
سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی به‌صورت رسمی تأیید کرد که رابط کاربری One UI 6.1 در روز ۲۸ مارس (۹ فروردین) برای برخی از گوشی‌های این شرکت منتشر می‌شود.

رابط کاربری One UI 6.1 هوش مصنوعی سامسونگ را وارد گوشی‌های سال ۲۰۲۳ خواهد کرد. دستگاه‌های تحت پشتیبانی هوش مصنوعی سامسونگ شامل سری گلکسی S23 می‌شود. ظاهرا One UI 6.1 هوش مصنوعی را به تمامی مدل‌های گوشی سامسونگ اضافه نخواهد کرد.

بر اساس گفته‌ی سامسونگ، وان یو آی ۶٫۱ از همان روز اول به‌صورت جهانی در دسترس قرار می‌گیرد و صرفا محدود به یک بازار خاص نیست. فهرست دستگاه‌هایی که از فردا به One UI 6.1 آپدیت می‌شوند، به شرح زیر است:

گلکسی S23
گلکسی S23 پلاس
گلکسی S23 اولترا
گلکسی S23 FE
گلکسی زد فولد ۵
گلکسی زد فلیپ ۵
گلکسی تب S9
گلکسی تب S9 پلاس
گلکسی تب S9 اولترا
آن‌طور که 9to5Google می‌گوید، دستگاه‌های موجود در فهرست بالا تمامی قابلیت‌های هوش مصنوعی One UI 6.1 ازجمله Circle to Search و Live Translate و Chat Assist را دریافت خواهند کرد. ممکن است این قابلیت‌ها در نهایت وارد گلکسی S22 هم بشوند.


سامسونگ فعلا نگفته است که گوشی‌های میان‌رده‌اش چه زمانی به One UI 6.1 به‌روزرسانی می‌شوند. به احتمال زیاد حتی بهترین گوشی های میان رده سامسونگ هم در صورت دریافت One UI 6.1 به هوش مصنوعی مجهز نخواهند شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم