مهر/ شهرداری دیرالبلح از تخریب و نابودی بزرگترین مرکز داروسازی در نوار غزه توسط عناصر صهیونیست خبر داد.

به نقل از فلسطین الیوم، شهرداری دیرالبلح اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست بزرگترین مرکز داروسازی را در نوار غزه تخریب کردند.

بر اساس این گزارش، شهرداری دیرالبلح تاکید کرد که این اقدام عناصر صهیونیست به صورت تعمدی و در راستای سیاست‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر نابودی سیستم بهداشتی نوار غزه صورت گرفته است.

این نهاد فلسطینی اضافه کرد: صهیونیست‌ها قصد دارند نوار غزه را خالی از سکنه و غیرقابل زندگی کنند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پیش از این نیز علاوه بر بمباران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه، چاه‌های آب و نانوایی‌ها و هر گونه تأسیسات خدمات دهی در این باریکه را هدف قرار داده اند.

تل آویو قصد دارد با بمباران این مراکز غیرنظامی در کنار تخریب گسترده خانه‌های مسکونی ساکنان نوار غزه مانع آن شود که آوارگان فلسطینی که خانه‌های خود را ترک کرده اند به این منطقه‌ها بازگردند.

وزارت بهداشت نوار غزه با ارائه گزارشی از جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه طی حدود ۲۰۰ روز گذشته خبر داد.

در این گزارش آمده است: تعداد شهدای فلسطینی در نوار غزه به ۳۴ هزار و ۱۲ تن افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد زخمی‌ها در این باریکه به ۷۶ هزار و ۸۳۳ تن رسیده است.

وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست طی ۲۴ ساعت دست کم چهار کشتار علیه خانواده‌های فلسطینی انجام دادند که در جریان آنها ۴۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۳ تن دیگر زخمی شدند.

هنوز صدها تن از شهدا و زخمی‌های فلسطینی در زیر آوار خانه‌های ویران شده در اثر حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارند و تعداد زیادی نیز مفقود شده‌اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar