ایرنا/ وزارت بهداشت غزه تازه ترین آمار شهدا و مجروحان تجاوزهای رژیم صهیونیستی را منتشر و اعلام کرد که شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش این رژیم به نوار غزه در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲) به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر افزایش یافت.

به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز (شنبه) اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۴ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷ شهروند فلسطینی را شهید و ۶۸ نفر دیگر را زخمی کرد.

بر اساس این گزارش، با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر و شمار زخمی ها نیز به ۷۶ هزار و ۹۰۱ نفر رسید.

این خبر در حالی منتشر می شود که منابع خبری امروز از شهادت شماری دیگر از ساکنان نوار غزه بر اثر حملات جدید رژیم صهیونیستی به این منطقه خبر داده بودند.

بر اساس این گزارش، حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه صبح امروز نیز ادامه یافت و جنگنده های رژیم صهیویستی مناطق زراعی و دو منزل را در دو منطقه شهر غزه بمباران کردند.

بر اثر این حملات جدید، دستکم ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند که در میان آنها هشت کودک وجود دارد.

همچنین شماری نیز بر اثر این حملات زخمی شدند.

از سوی دیگر سازمان دفاع مدنی فلسطین در غزه در بیانیه ای اعلام کرد که پس از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به آپارتمانی در غرب رفح، پرسنل آن به دنبال بیرون آوردن شهدا از زیر آوار هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar