ایرنا/ رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که شهرک‌نشینان صهیونیست از حمله پهپادی حزب الله به شهر «عکا» و هدف قرار دادن فرماندهی تیپ گولانی ارتش این رژیم وحشت کرده اند.

رسانه‌های صهیونیستی به عملیات اخیر حزب‌الله لبنان علیه فرماندهی تیپ گولانی و مقر یگان«ایگور۶۲۱» در پادگان «شراگا» واقع در شمال شهر اشغالی عکا پرداختند.

خبرنگار شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد: اولین بار نیست که عملیات این چنینی انجام می‌شود، اما این عملیات به دلیل دور بودن مسافت و تعداد پهپادهای استفاده شده، متفاوت است.

وی گفت: حزب‌الله ۳ پهپاد به سمت منطقه کریوت ‌پرتاب کرد، در حالی که صدها شهرک‌نشین در ساحل عکا و کریوت شنا می‌کردند.

این خبرنگار صهیونیست افزود: آژیرهای خطر به صدا درآمد و پدافند هوایی بارها تلاش کرد که پهپاد ها را رهگیری کند، این امر منجر به رعب و وحشت شهرک نشینان شد تا جایی که به خانه‌های خود فرار کردند.

از سوی دیگر، اور هیلر، گزارشگر نظامی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: رعب و وحشت شهرک‌نشینان صهیونیست در عکا را فرا گرفت، زیرا از چهار ماه پیش صدای آژیر خطر را نشنیده بودند.

حزب‌الله لبنان روز سه شنبه اعلام کرد: مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به شهرک «عدلون» و ترور یکی از برادران مجاهد، با پهپاد مقر تیپ گولانی و مقر یگان ۶۲۱ «ایگور» در پادگان «شراگا» در شمال شهر اشغالی «عکا» را هدف قرار دادند.

طبق بیانیه حزب‌الله، این حمله به صورت دقیق و مستقیم انجام شد.

برخی منابع نیز از اصابت موشک به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی در این باره گزارش دادند که پس از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در منطقه «کریوت»، صدای چند انفجار در منطقه شنیده شد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar