ایرنا/ رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی بار دیگر با انتقاد از سیاست های نخست وزیر این رژیم، از «بنی گانتس» و «گادی آیزنکوت» دو عضو شورای جنگ خواست که از کابینه نامشروع و ویرانگر «بنیامین نتانیاهو» خارج شوند.

به گزارش الجزیره، «یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی باردیگر علیه بنیامین نتانیاهو موضع گیری کرد و از گانتس و آیزنکوت خواست که از کابینه نامشروع و ویرانگر وی خارج شوند.
همزمان «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به شکست این رژیم در جنگ غزه مدعی شد: بدون سیطره ما بر غزه امنیتی در کار نخواهد بود.
این در حالی است که پیش از این رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.
به نوشته این روزنامه صهیونیستی، این فرمانده صهیونیست هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.

پیشتر لاپید با انتقاد از سیاست های کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: نیروها و فرماندهان ارتش قبل از همه، از سیاست های شکست خورده کابینه حاکم آسیب می بینند.
وی با اشاره به طرح آمریکا برای تحریم یک واحد ارتش رژیم صهیونیستی، این اقدام را اشتباه دانست و خواستار جلوگیری از عملیاتی شدن آن شد.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی گفت: ریشه مشکل در ارتش نیست، بلکه در حوزه سیاسی است.
با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل صهیونیست با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است، اکنون، شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه، رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar