خبرگزاری کتاب ایران/ انتشارات کتاب‌پارک، جلد اول مجموعه «هیلدا» با عنوان «هیلدا و ترول» به قلم لوک پیرسن را با ترجمه زهراءالسادات عمرانی منتشر کرد.
 
هیلدا اسم یک شخصیت معروف در جهان است؛ دختری شجاع که با مادرش در دنیایی خیالی زندگی می‌کند. براساس این مجموعه کتاب، سریال انیمیشنی با همین عنوان نیز ساخته شده است. بچه‌های زیادی در دنیا هیلدا را دیده‌اند و این انیمیشن از تلویزیون ایران هم پخش شده است؛ اما حالا بچه‌های ایرانی می‌توانند کتابش را هم به زبان فارسی بخوانند.
 
جلد اول این مجموعه با عنوان «هیلدا و ترول» است. در دنیای هیلدا هیچ‌چیز معمولی نیست. او و مادرش جایی در بیرون شهر زندگی می‌کنند که خانه ترول‌ها و غول‌ها، اِلف‌ها و آدم‌چوبی‌ها، کوچولوهای نامرئی و پف‌پفی‌های پرنده است. تا حالا اسم این موجودات را نشنیده بودید، نه؟ ما هم همین‌طور! تا این که با هیلدای شجاع و دنیای عجیبش آشنا شدیم. در این کتاب هیلدا به کوهی برمی‌خورد که زنده می‌شود، آدم‌چوبی مزاحم او را نجات می‌دهد و بالاخره موفق می‌شود از له‌شدن توسط یک غول بزرگ نجات یابد!

جلد اول مجموعه «هیلدا» در ۴۰ صفحه به بهای ۵۹ هزار تومان منتشر شده است. انتشارات کتاب‌پارک این مجموعه را برای کودکان ۶ تا ۹ سال مناسب می‌داند.
 
 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar