ورزش 3/ هافبک خلاق پرسپولیس به تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم در فصل اخیر پرداخت.
سروش رفیعی که در بازگشت به پرسپولیس توانست قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را تجربه کند، در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی ابراز کرد: خیلی خوشحال هستم. فکر می‌کنم بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. به تیم خوب، قدرتمند و قابل احترام استقلال خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم. به هواداران و مجموعه مدیریتی باشگاه و همه آنهایی که کمک کردند تا دو جام به دست بیاوریم نیز تبریک می‌گویم.
او ادامه داد: فکر می‌کنم وقت آن است تا همه به احترام پرسپولیس بایستند و دست بزنند. امسال کارهای بزرگی انجام دادیم و کارهای بزرگی کردیم و لیاقت قهرمانی را داشتیم.
هافبک خوش‌تکنیک پرسپولیس درباره برگزاری دربی با حضور تماشاگران دو تیم ابراز کرد: خیلی خوشحال کننده است و امیدوارم بقیه سکوها درست شود. هیچ چیز به این اندازه مردم را کنار هم نمی‌آورد و خوشحال نمی‌کند. درست است هواداران محترم استقلال باختند و ناراحت هستند، ولی این شکست‌ها همیشه در فوتبال هست، اما حضورشان لذت‌بخش است، چون فوتبال برای همه این مردم است.
سروش رفیعی تاکید کرد: این قهرمانی‌ها اصلا کار راحتی نیست، ولی فکر می‌کنم الان زمانی است که همه باید به این نتیجه رسیده باشند که پرسپولیس لیاقت این قهرمانی‌ها را داشت.
او یادآور شد: قطعا کسب دوگانه قهرمانی سخت است و به این راحتی به دست نمی‌آید. آنهایی که در بطن فوتبال هستند، بهتر می‌توانند بگویند تا هواداران بدانند چقدر این کار سخت است. بخاطر همین است که پس از چند سال یک تیم توانست دوباره دبل کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید