گجت نیوز/ عینک هوشمند صوتی شیائومی Mijia با قیمت کمتر از ۶ میلیون تومانی و تلفیقی از یک عینک طبی/اسپیکر با میکروفون مکالمه رونمایی شد.
 
همانطور که انتظار می‌رفت، شیائومی روز گذشته جدیدترین عینک هوشمند صوتی Mijia را در چین عرضه کرد. این عینک هوشمند با ترکیب هنرمندانه قابلیت‌های صوتی و طراحی شیک، تلفیقی منحصر به فرد از تکنولوژی و مد را ارائه می‌دهد.

طراحی و ویژگی‌های عینک هوشمند صوتی شیائومی
عینک هوشمند صوتی Mijia با طراحی قابل تنظیم و شش فریم قابل تعویض عرضه می‌شود. در صورت نیاز، می‌توانید عینک را با توجه به نیازهای خاص بینایی خود تطبیق دهید.


همانطور که از نام آن پیداست، تمرکز اصلی این عینک بر قابلیت‌های صوتی است. عینک هوشمند Mijia از فناوری هدایت صوتی هوا برای انتقال صدا به مجرای گوش استفاده می‌کند. در داخل عینک، اسپیکرهای فراصوت با استفاده از الگوریتم ساختار حفره صوتی ترکیبی، تجربه‌ای صوتی واضح و فراگیر را ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، عینک شیائومی از فناوری دوگانه ضد نشت صدا برای جلوگیری از پخش صدا در حین مکالمه بهره می‌برد و قابلیت کاهش نویز مکالمه نیز کیفیت ارتباطی مطلوب را تضمین می‌کند.



عینک هوشمند Mijia از عمر باتری قابل توجهی برخوردار است. این عینک تا ۱۰ ساعت پخش موسیقی، ۷ ساعت مکالمه تلفنی، ۲۴ ساعت استفاده‌ پایه و بیش از ۱۱ روز حالت آماده به کار را پشتیبانی می‌کند. شارژ این عینک از طریق یک نقطه تماس مغناطیسی روی دسته آن به‌راحتی انجام می‌شود.

وزن این گجت پوشیدنی تنها ۳۷.۷ گرم است و از ویژگی‌های ارگونومیکی مانند پدهای بینی قابل تنظیم و لولای جداشدنی برای راحتی و کاربردی بیشتر برخوردار است. همچنین، فناوری تشخیص هوشمند پوشیدن عینک وجود دارد که با برداشتن آن، به طور خودکار موسیقی را متوقف می‌کند.



علاوه بر این، دسته عینک از کنترل‌های حرکتی بصری پشتیبانی می‌کند که به کاربران امکان انجام کارهایی مانند پخش/توقف موسیقی، تنظیم صدا، تغییر آهنگ و موارد دیگر را می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند از طریق دستیارهای صوتی سازگار با عینک هوشمند Mijia، با آن ارتباط برقرار کنند.

شیائومی می‌خواهد Mijia Smart Audio Glasses را با قیمت حدود کمتر از ۸۵ دلاری روانه بازار چین کند. ما امیدواریم که شاهد حضور آن در دیگر بازارهای جهانی از جمله ایران نیز باشیم.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم