گیم فا/ استودیوی تیم‌کیل مدیا (TeamKill Media) اعلام کرد که توسعه بازی تیراندازی ترسناک Quantum Error تقریبا کامل شده و قرار است در سال جاری به بازار عرضه شود.

مدت زیادی است که از آخرین نمایش بازی Quantum Error می‌گذرد و استودیوی تیم‌کیل مدیا در این مدت به ارائه جزئیات اندکی پرداخته است. این سازنده طی چند هفته گذشته تایید کرد ویژگی‌هایی مانند حالت New Game Plus و تعویض دوربین به حالت سوم شخص در اختیار بازیکنان این بازی تیراندازی ترسناک قرار می‌گیرند. حال بازیکنان تمایل دارند در مورد نمایش‌های آینده و تاریخ عرضه بازی جزئیات بیشتری به دست آورند.

در همین راستا تیم‌کیل مدیا در پاسخ به سوالی در توییتر تأیید کرد که بازی Quantum Error همانطور که قبلا اعلام شده بود، برای عرضه در سال جاری برنامه‌ریزی شده است. همچنین این پروژه در مرحله پایانی ساخت خود قرار دارد. تیم‌کیل مدیا در ادامه توضیح داد که بخش‌های مهمی از بازی Quantum Error را در آینده نمایش می‌دهد. با وجود تعدادی از رویدادها و مراسم‌های مهم که در آینده برگزار می‌شوند، احتمالا تریلر جدید این بازی به نمایش گذاشته شود.

گفتنی است که بازی Quantum Error قرار است ابتدا روی پلی استیشن ۵ عرضه شود و پس از آن نسخه ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار بگیرد. همچنین تیم‌کیل مدیا در نظر دارد یک نسخه دانگرید شده Quantum Error را روی پلی استیشن ۴ منتشر کند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم