آخرين خبري‌هاي عزيز، سلام
يکي از توصيه هايي که براي شب‌هاي قدر ماه رمضان به آن خيلي تاکيد شده کمک به نيازمندان و دستگيري و اطعام فقراست؛ همانطور که مي‌دانيد ما در مجموعه آخرين خبر از اواسط ماه رمضان پويشي با عنوان "باهم" براي کمک به فقرا و نيازمندان ايجاد کرديم که با استقبال خوب شما مخاطبان عزيز همراه شد. در ادامه اين پويش قصد داريم کمک‌هاي خيرخواهانه شما در اين شب‌هاي عزيز را که بسيار بر آن سفارش شده از همين طريق به دست نيازمندان برسانيم.


روش کار بسيار ساده است، شما مي‌توانيد از طريق لينک akhr.ir/baham بسته غذايي مورد نظرخود را انتخاب و هزينه آن را پرداخت کنيد، يا حتي مبلغي را به دلخواه هديه کنيد.
ما اين کمک ها را با کمک اعضاي تحريريه "آخرين خبر" به نمايندگي از شما به دست نيازمندان مي‌رسانيم؛ و چون تلاش داريم اين پويش کاملا شفاف باشد اين امکان رو فراهم کرديم که بتونيد جزئيات ورودي حساب رو از طريق لينک akhr.ir/qbaham مشاهده کنيد. به زودي و بعداز اتمام کمپين، تصاوير کليه فيش هاي مربوط به خريد اقلام نيز منتشر خواهد شد تا به ياري خدا امانتدار خوبي براي کمک‌هاي شما مردم شريف باشيم.

ويدئو و تصاوير زير مربوط به اجراي مرحله اول توزيع کمک هاي شما  در اين کمپين  هست که در شب 19 ماه مبارک رمضان امسال (11 اردبيبهشت ماه 1400) انجام شده، با هم ببينيم:

ما را در کانال اپليکيشن آخرين خبر
اينستاگرام اپليکيشن آخرين خبر
وبلاگ آخرين خبر دنبال کنيد