آخرین خبر/ همراهان همیشگی آخرین خبر ممنونیم که توی نسخه گذشته به بهبود عملکرد و سرعت اپلیکیشن خودتون کمک کردین. چند روزی از انتشار نسخه 9.10.1 اندروید گذشته و خوشحالیم که تا الان بیش از 20 درصد از شماها با نسخه جدید همراه شدین.

اوقات فراغت ماه رمضان پیش روست و ما تو این نسخه برای دوستداران فیلم و سینما برنامه‌های هیجان انگیز داریم. کاشی جدید "فیلم و سریال" به لیست کاشی‌هاتون اضافه شده که بهتون قول میدیم ازش لذت می‌برید. فقط کافیه آخرین خبرو آپدیت کنین.

تو این کاشی خیلی راحت می‌تونید جدیدترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌های دنیارو با دوبله و زیرنویس اختصاصی به صورت رایگان تماشا کنید. ما میگیم رایگان چون شما به اپلیکیشن آخرین خبر هیچگونه وجهی پرداخت نخواهید کرد و فقط هزینه ترافیک مصرفی رو به اپراتورتون میپردازین. توی این کاشی می‌تونید انتخاب کنین که اشتراک بخرین یا نه؟ فرقشون چیه؟ الان بهتون میگیم:

اگر اشتراک نخرید و مشترک ایرانسل، همراه اول یا رایتل باشین میتونین فیلم و سریال تماشا کنین و براساس تعرفه معمول، حجم مصرفی شما محاسبه و روی قبض موبایلتون اعمال میشه. اما اگر تصمیم به خرید اشتراک بگیرین میزان ترافیک مصرفیتون با هر اپراتوری نیم بها محاسبه میشه. مصرف‌کنندگان سایر سرویس‌دهندگان اینترنت تنها درصورت خرید اشتراک میتونن به صورت نیم‌بها فیلم و سریال ببینن و فعلا امکان تماشا بدون تهیه اشتراک وجود نداره. چون مهمه بازم میگیم این وسط شما هیچ مبلغی به آخرین خبر برای این سرویس پرداخت نمی‌کنید.

پس چرا منتظرین؟!از لینک‌های زیر آخرین خبرو آپدیت کنین و افطار تا سحر از دیدن فیلمای مورد علاقتون لذت ببرین. طاعات و عباداتتون مورد قبول درگاه احدیت باشه و سر سفره‌های افطار و سحرتون ما رو فراموش نکنین.
با ما همراه باشید…نصب از بازارنصب از پلی استور

نصب از آخرین خبر

ما را در کانال اپلیکیشن آخرین خبر
اینستاگرام اپلیکیشن آخرین خبر
وبلاگ آخرین خبر دنبال کنید